Школа від заснування до сьогодення

/Files/images/Файл 10.01.18, 11 28 46.jpeg

Харківська загальноосвітня школа № 38 почала свою роботу в 1965/1966 навчальному році.

Проектна потужність будівлі - 600 учнів. Школу було спроектовано за чеським проектом. Вона являє собою 3-поверхову основну будівлю (адміністративно-навчальний блок). У ньому, крім 27 навчальних кабінетів і класних кімнат, наявні актовий зал і їдальня (загальне приміщення), спорткомплекс - спортивний зал і басейн, спортивний майданчик, бібліотека. Майстерні - окрема будівля. Два гаража для проведення занять з автосправи. Теплиця.

Це була перша в місті школа, в якій передбачалася за проектом організація занять з плавання в межах курсу фізичної культури. У пострадянські роки окремі елементи будівлі вийшли з ладу, в тому числі і басейн.

Більш ніж за 50 років свого існування школа випустила понад 50 тис. учнів, серед яких чимало діячів мистецтва і культури, вчених, спортсменів з досягненнями світового рівня, багато відомих виробників. Усі вони - гордість школи.

Сьогодні у закладі навчаються понад 650 учнів. У школі активно впроваджується інклюзивна освіта, 16 дітей мають особливі освітні потреби.

Крім того, з метою організації повноцінного освітнього процесу у закладі впроваджуються оптимальні новітні технології навчання, що активізують практичну спрямованість освіти, професійну орієнтованість; забезпечується використання комп’ютерно-орієнтованих засобів підтримки й супроводу освітнього процесу, здійснюється інтеграція цих засобів з традиційними засобами навчання. Також слід зазначити наступні освітні технології, проекти та інноваційну діяльність, яка впроваджувалася у школі протягом 2016/2017 н.р.:

· продовжено адаптацію технології розвивального навчання в початковій школі за системою Д.Б.Ельконіна - В.В.Давидова;

· продовжено організацію навчання в навчальній школі на основі ідей гуманної педагогіки В.Сухомлинського - Ш.Амонашвілі;

· продовжено в початковій школі окремі елементи методичних систем М.Зайцева та В.І.Жохова;

· продовжено впровадження інклюзивного навчання у школі І ступеня, а з наступного навчального року передбачається розширення мережі інклюзивних класів за рахунок його продовження у 5-Б класі;

· закінчено участь в освітньому проекті «Створення безпечного інклюзивного середовища в школах і громадах» за підтримки Всеукраїнського Фонду «Крок за кроком», Фонду Чарльза Стюарта Мотта та Фонду «інститут відкритого суспільства», за результатами чого заклад було нагороджено Подякою за високий рівень професіоналізму та вагомий внесок у розвиток інклюзивної освіти в Україні;

· закінчено участь в експериментальній роботі із впровадження моделі ноосферного уроку при викладанні природознавства відповідно до програми дослідницько-експериментальної роботи в межах участі закладу в регіональному експерименті; заклад виборов ІІІ місце за успішне здійснення у 2013-2016 рр. дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня (Грамота Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації та КВНЗ (Харківська академія неперервної освіти);

· розпочато участь в експериментальній роботі «Навчання в русі» (наказ Міністерства освіти і науки України від 02.11.2016 р. №1312);

· продовжено участь в освітньому проекті «Громадська активна школа»;

· продовжено участь в освітньому проекті «Вчимося жити разом»;

· продовжена співпраця школи з навчальними закладами регіону у площині педагогічної практики, проведення семінарів тощо, зокрема із ХНУ ім. В.Н. Каразіна, ХНПУ ім. Г.С.Сковороди, Харківською державною академією фізичної культури, Харківською гуманітарно-педагогічною академією;

· продовжено впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на різних рівнях управління закладом.

Фотоархів

Кiлькiсть переглядiв: 266